Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Івашура, Н. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:31Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:31Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Івашура Н. С. Особливості супровіду аутичних дітей в інклюзивниз умовах / Н. С. Івашура // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 80-85. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7616
dc.description.abstract У статті розглядається напрям зі створення професійної команди для організації успішного навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Проаналізовано навчально-методична та законодавча бази, направленні на організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх школах, а саме порядок створення інклюзивних класів, створення індивідуальної програми з урахуванням особливостей розвитку дитини. Обґрунтована необхідність використання батьків не тільки як повноправних учасників мультидисциплінарної команди при створенні індивідуальної програми розвитку, але і в якості асистента вчителя, що супроводжує дитину з аутизмом. Під час дослідження були виділені важливі завдання, які повинен виконувати асистент, такі як підтримка, посередництво, допомога та моделінг. В статті запропоновані необхідні умови для успішного супроводу аутичних дітей, зазначений ряд методик та підходів, які є обов‘язковими для ефективної реалізації індивідуальної програми розвитку, включення дитини в шкільне середовище та створення сприятливих умов для покращення комунікативних навичок.
dc.description.abstract В статье рассматривается направление по созданию профессиональной команды для организации успешного учебно-воспитательного процесса детей с особыми образовательными потребностями (ООП). Проанализированы учебно-методическая и законодательная базы, направленные на организацию инклюзивного обучения в общеобразовательных школах, а именно порядок создания инклюзивных классов, создание индивидуальной программы с учетом особенностей развития ребенка. Обоснована необходимость использования родителей не только как полноправных участников мультидисциплинарной команды при создании индивидуальной программы, но и в качестве ассистента учителя, сопровождающего ребенка с аутизмом. В ходе исследования были выделены важные задачи, которые должен выполнять ассистент, такие как поддержка, посредничество, помощь и моделинг. В статье предложены необходимые условия для успешного сопровождения аутичных детей, указан ряд методик и подходов, которые являются обязательными для эффективной реализации индивидуальной программы, включение ребенка в школьную среду и создание благоприятных условий для улучшения коммуникативных навыков.
dc.description.abstract The article analyzes the trend to create professional team for organizing a successful educational process of children with special educational needs. Analyzed the teaching methods and the legal framework aimed at the organization of inclusive education in mainstream schools, namely the order of creation of inclusive classes, the creation of individual programs allowing for the development of the child. In article we analizing the support of parents not only as full participants in a multidisciplinary team in creating an individual program, but also as an assistant to the teacher accompanying the child with autism. The research marked the important tasks to be performed an assistant, such as support, mediation, support and modeling. The article suggests the conditions necessary for the successful maintenance of autistic children, identified a number of techniques and approaches that are required for the effective implementation of individual programs, including the child in the school environment and the creation of favorable conditions for the improvement of communication skills.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject супровід дітей з аутизмом
dc.subject індивідуальна програма розвитку
dc.subject загальноосвітня школа
dc.subject сопровождение детей с аутизмом
dc.subject индивидуальная программа развития
dc.subject общеобразовательная школа
dc.subject support of children with autism
dc.subject individual program development
dc.subject comprehensive school
dc.subject.classification 37.043.2
dc.title Особливості супровіду аутичних дітей в інклюзивниз умовах ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу