Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічна характеристика обдарованості та діагностика окремих її видів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Качаненко, І. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:28Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:28Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Качаненко, І. В. Психолого-педагогічна характеристика обдарованості та діагностика окремих її видів / І. В. Качаненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 295-301. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7587
dc.description.abstract У даній статі автор продемонструвала те, що проблема роботи з обдарованими дітьми є дуже актуальною в сучасному світі та цікавить багатьох педагогів і психологів. Був проведений аналіз наукових робіт, які стосуються данної категорії дітей, зроблене порівняння визначень «обдарованість», «обдаровані діти» і «здібності» у педагогіці і психології, а також описані рекомендації щодо діагностичної та корекційної роботи як з дітьми з нормальним рівнем розвитку, так і з дітьми із порушеним рівнем розвитку. Актуальність даної статті полягає в тому, що на даний час тенденція збільшення кількості обдарованих дітей з кожним роком поглиблюється, а умов для їх навчання в школі не створюється. Вчителі не підготовлені до особливого виду роботи з такими дітьми, не розуміють стилів та психолого-педагогічних принципів взаємодії з даними учнями. У статті описана динаміка особливостей формування художнього пізнання у дітей з розумовою відсталістю, а також зроблений аналіз їх проективної діяльності, зроблений висновок щодо розвитку творчих можливостей у розумово відсталих дітей.
dc.description.abstract В данной статье автор продемонстрировала, что проблема работы с одаренными детьми является очень актуальной в современном мире и интересует многих педагогов и психологов. Был проведен анализ научных работ, касающихся данной категории детей, произведено сравнение определений «одаренность», «одаренные дети» и «способности» в педагогике и психологии, а также описаны рекомендации по диагностической и коррекционной работы как с детьми с нормальным уровнем развития, так и с детьми с нарушенным уровнем развития . Актуальность данной статьи заключается в том, что в настоящее время тенденция увеличения количества одаренных детей с каждым годом углубляется, а условий для их обучения в школе не создается. Учителя не подготовлены к особому виду работы с такими детьми, не понимают стилей и психолого - педагогических принципов взаимодействия с данным учениками. В статье описана динамика особенностей формирования художественного познания у детей с умственной отсталостью, а также сделан анализ их проективной деятельности, сделан вывод о развитии творческих возможностей у умственно отсталых детей.
dc.description.abstract In this article, the author has shown that the problem of working with gifted children is very relevant in today's world and of interest to many educators and psychologists. In a review of scientific papers related to this category of children, compared the definitions of "talent", "gifted kids" and "ability" in pedagogy and psychology, and describes the recommendations for diagnostic and remedial work as children with normal development and with children with impaired level of development. The relevance of this article lies in the fact that the current trend of increasing number of gifted children every year deepens, and the conditions for their school is not created. Teachers are not trained to a special kind of work with these children do not understand the styles and psychological - pedagogical principles of interaction with the students. The article describes the dynamics characteristics of the formation of art knowledge in children with mental retardation , as well as to analyze their projective activity , concluded the development of creative options in mentally retarded children .
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject обдарованість
dc.subject здібності
dc.subject актуальний рівень розвитку
dc.subject зона найближчого розвитку
dc.subject одаренность
dc.subject способности
dc.subject актуальный уровень развития
dc.subject зона ближайшего развития
dc.subject talent
dc.subject abilities
dc.subject the existing level of development
dc.subject the zone of proximal development
dc.subject обдаровані діти
dc.subject психолого - педагогічний моніторинг
dc.subject рівень домагань
dc.subject gifted children
dc.subject psychological and pedagogical monitoring
dc.subject the level of claims
dc.subject the zone of proximal development
dc.subject.classification 159.928.22.
dc.title Психолого-педагогічна характеристика обдарованості та діагностика окремих її видів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу