Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Вплив музичної терапії на дітей з розладами спектру аутизму

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Касьян, М. В. uk_UA
dc.contributor.author Шибаєва, Р. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:28Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:28Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Касьян, М. В. Вплив музичної терапії на дітей з розладами спектру аутизму / М. В. Касьян, Р. В. Шибаєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 291-295. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7586
dc.description.abstract У статті розглядається важлива роль музичної терапії для роботи з дітьми із розладами спектру аутизму та можливості використання цього методу як одного з засобів для їх поступової соціалізації, розвитку саморегуляції та створенню психологічного комфорту між дитиною та музикотерапевтом. Наданий детальний опис методів активної та пасивної музичної терапії, обґрунтовано доцільність використання цього методу з метою успішної корекції та реабілітації дітей з особливими потребами. Проаналізовано та зазначено варіанти проведення занять від індивідуальної імпровізації до спільної роботи з батьками та групової роботи з іншими дітьми. Розкрито можливості використання музичної терапії для розвитку мовлення дитини із розладом спектру аутизму через використання музики як невербального засобу спілкування, стимуляції активності, ініціативи, задоволення емоційних потреб. Також виявлено шляхи встановлення психологічного контакту між музичним терапевтом і дитиною з розладом спектру аутизму за допомогою музики та розвитку всебічної взаємодії між ними. Обґрунтована необхідність розвитку методу музикотерапії і подальшого використання музичних занять при роботі з дітьми із аутизмом та вдосконалення методологічної бази музикотерапевтичного напрямку психології.
dc.description.abstract В статье рассматривается важная роль музыкальной терапии для работы с детьми с нарушениями спектра аутизма и возможности использования этого метода как одного из способов для постепенной их социализации, развития саморегуляции и создания психологического комфорта между ребенком и музыкотерапевтом. Предоставлено детальное описание методов активной и пассивной музыкальной терапии, обоснована целесообразность использования этого метода с целью успешной коррекции и реабилитации детей с особенными потребностями. Проанализированы и указаны варианты проведения занятий от индивидуальной импровизации до совместной работы с родителями и групповой работы с другими детьми. Раскрыты возможности использования музыкальной терапии для развития речи ребенка с нарушением спектра аутизма через использование музыки как невербального средства общения, стимуляции активности, инициативы, удовлетворения эмоциональных потребностей. Также обнаружены пути установления психологического контакта между музыкальным терапевтом и ребенком с нарушением спектра аутизма с помощью музыки и развития всестороннего взаимодействия между ними. Обоснована необходимость развития метода музыкотерапии и дальнейшего использования музыкальных занятий при работе с детьми с аутизмом и усовершенствования методологической базы музыкотерапевтического направления в психологии.
dc.description.abstract The article discusses the important role of the music therapy in the autistic spectrum disorders treatment and using it as a remedy for a gradual socialization of children with this disease and self-control development. The detailed description of the method of active and passive music therapy and advisable using it for the successful correction and rehabilitation of children with mental and physical disorder was given. Authors offer the variants of conducting classes, starting with individual improvisation and ending with parent’s cooperation and working in groups with other children. They describe the potential of using music therapy as a non-verbal instrument of communication, simulation of activity, initiative, and satisfaction of emotional needs. Also, the ways of creation of emotional contact between therapist and child and the evolution of it are determined. It is noted that music therapy needs further development and application music lessons in working with children with autistic spectrum disorders as well as an improving its methodological basis.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject розлади спектру аутизму
dc.subject вокалотерапія
dc.subject адаптація
dc.subject порушення емоційно-вольової сфери
dc.subject нарушения спектра аутизма
dc.subject вокалотерапия
dc.subject адаптация
dc.subject нарушения эмоционально-волевой сферы
dc.subject autism spectrum disorders
dc.subject vocal therapy
dc.subject adaptation
dc.subject violations of emotional and volitional sphere
dc.subject музикотерапія
dc.subject соціалізація
dc.subject альтернативні методи терапії
dc.subject music
dc.subject socialization
dc.subject alternative therapy methods
dc.subject.classification 376.4:615.851.4
dc.title Вплив музичної терапії на дітей з розладами спектру аутизму ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics