ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сак, Т. В.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T11:57:26Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T11:57:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Сак, Т. В. Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 208-212. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7567 | |
dc.description.abstract | В статті представлено особливості нового Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, який ґрунтується на особистісно орієнтованому і компетентнісному підходах; визначено психологічні умови, пов’язані із формуванням узагальнених способів дії: особистісних, пізнавальних, регуляційних, комунікативних. | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются особенности Государственного стандарта начального общего образования для детей с особенностями в развитии, разработанный на личностно ориентированном и компетентносном подходах; выделены психологические условия, связанные с формированием обобщенных способов действия: личностных, познавательных, регулятивных, коммуникативных. | |
dc.description.abstract | The article discusses the features of the State standard primary education for children with special needs , developed on student -oriented and Competence approach , marked psychological conditions associated with the formation of generalized methods of action : personal , educational , regulatory , communication . | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | особистісно орієнтований та компетентісний підходи | |
dc.subject | особистісні, пізнавальні, регулятивні, комунікативні узагальнені способи дії | |
dc.subject | навчальні досягнення | |
dc.subject | личностно ориентированный и компетентностный подходы | |
dc.subject | личностные, рознавтельные, регулятивные, коммуникативные обобщенные способы действий | |
dc.subject | учебные достижения | |
dc.subject | personality oriented and kompetentisniy approaches | |
dc.subject | personality, cognitive, regulyativni, communicative generalized methods of action | |
dc.subject | educational achievements | |
dc.subject.classification | 376.3.016-056.264:006.03 | |
dc.title | Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |