Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сак, Т. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:26Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:26Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Сак, Т. В. Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 208-212. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7567
dc.description.abstract В статті представлено особливості нового Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, який ґрунтується на особистісно орієнтованому і компетентнісному підходах; визначено психологічні умови, пов’язані із формуванням узагальнених способів дії: особистісних, пізнавальних, регуляційних, комунікативних.
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности Государственного стандарта начального общего образования для детей с особенностями в развитии, разработанный на личностно ориентированном и компетентносном подходах; выделены психологические условия, связанные с формированием обобщенных способов действия: личностных, познавательных, регулятивных, коммуникативных.
dc.description.abstract The article discusses the features of the State standard primary education for children with special needs , developed on student -oriented and Competence approach , marked psychological conditions associated with the formation of generalized methods of action : personal , educational , regulatory , communication .
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісно орієнтований та компетентісний підходи
dc.subject особистісні, пізнавальні, регулятивні, комунікативні узагальнені способи дії
dc.subject навчальні досягнення
dc.subject личностно ориентированный и компетентностный подходы
dc.subject личностные, рознавтельные, регулятивные, коммуникативные обобщенные способы действий
dc.subject учебные достижения
dc.subject personality oriented and kompetentisniy approaches
dc.subject personality, cognitive, regulyativni, communicative generalized methods of action
dc.subject educational achievements
dc.subject.classification 376.3.016-056.264:006.03
dc.title Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics