Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль помічника дитини в організації навчально-виховного процесу осіб з аутизмом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рибченко, Л. К. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:26Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:26Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Рибченко, Л. К. Роль помічника дитини в організації навчально-виховного процесу осіб з аутизмом / Л. К. Рибченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 193-197. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7564
dc.description.abstract Актуальність проблеми удосконалення змісту інклюзивної освіти дітей з порушеннями аутистичного спектру лежить в площині дослідження та впровадження в практику корекційно-педагогічної роботи найбільш ефективних світових технологій. За останні часи корекційна педагогіка та психологія в Україні визначається пріоритетними тенденціями розробки реабілітаційного змісту інклюзивної корекційно-педагогічної роботи та абілітації дітей "групи ризику‖. Незважаючи на ускладнення в роботі інклюзивних закладів, все більше дітей з порушеннями психічного та фізичного розвитку залучені до процесу корекційної роботи в рамках інклюзивного навчання та виховання. Це дає змогу говорити про те, що інклюзія дітей з аутизмом в загальноосвітню систему навчання може бути успішна і сприяти їх психологічному та емоційному розвитку. Важливим чинником такого залучення є процес впровадження в практику роботи деяких дошкільних, шкільних та реабілітаційних установ з інклюзивною формою навчання для дітей з порушеннями інтелектуального або фізичного розвитку ефективних світових педагогічних та психотерапевтичних технологій. Основні концептуальні засади таких технологій полягають у максимальному прискоренні соціалізації життя дитини з особливими освітніми потребами.
dc.description.abstract Актуальность проблемы совершенствования содержания инклюзивного образования детей с нарушениями аутистического спектра лежит в плоскости исследования и внедрения в практику коррекционно - педагогической работы наиболее эффективных мировых технологий. За последнее время коррекционная педагогика и психология в Украине определяется приоритетными тенденциями разработок реабилитационного содержания инклюзивной коррекционно - педагогической работы и абилитации детей "группы риска". Несмотря на осложнения в работе инклюзивных учреждений, все больше детей с нарушениями психического и физического развития вовлечены в процесс коррекционной работы в рамках инклюзивного обучения и воспитания. Это позволяет говорить о том, что инклюзия детей с аутизмом в общеобразовательную систему обучения может быть успешна и способствовать их психологическому и эмоциональному развитию. Важным фактором такого привлечения является процесс внедрения в практику работы некоторых дошкольных, школьных и реабилитационных учреждений с инклюзивной формой обучения детей с нарушениями интеллектуального или физического развития эффективных мировых педагогических и психотерапевтических технологий. Основные концептуальные основы таких технологий заключаются в максимальном ускорении социализации жизни ребенка с особыми образовательными потребностями.
dc.description.abstract Background improve the content of inclusive education of children with autism spectrum lies in the plane of the research and implementation in practice of correction and teaching of the most effective technology world . In recent times, Special Education and Psychology in Ukraine is determined by the priority trends in the development of content inclusive of correctional rehabilitation , educational work and habilitation of children "at risk ." Despite the complexity of the work of inclusive schools , more children with mental and physical development involved in the inclusive education and correctional education. This allows you to say that the inclusion of children with autism in the general education system can be successful and contribute to their psychological and emotional development. important factor in this engagement is the process of putting into practice some of the pre-school, school and rehabilitation institutions for inclusive learning for children with intellectual and physical development of effective international educational and psychotherapeutic technologies. 's conceptual basis of such technologies are the maximum acceleration of the socialization of the child with special educational needs .
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject помічник дитини
dc.subject аутизм
dc.subject педагог
dc.subject дошкільна установа
dc.subject реабілітаційний центр
dc.subject помощник ребенка
dc.subject аутизм
dc.subject педагог
dc.subject дошкольное учреждение
dc.subject реабилитационный центр
dc.subject assistant child
dc.subject autism
dc.subject teacher
dc.subject pre-school
dc.subject rehabilitation center
dc.subject.classification 376-056.36:376.011.3-051
dc.title Роль помічника дитини в організації навчально-виховного процесу осіб з аутизмом ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу