У статті в теоретичному аспекті розглядаються сучасні уявлення, щодо проблеми діагностики і корекції дизорфографії у школярів. У ній аналізуються результати проведеного у середовищі школярів, які навчаються у п’ятому класі, експериментального дослідження функцій і процесів, які забезпечують функціональну систему орфографічної навички письма.
В статье в теоретическом аспекте рассматриваются современные представления по проблеме диагностики и коррекции дизорфографии у школьников. В ней анализируются результаты проведѐнного в среде учащихся пятых классов экспериментального исследования функций и процессов, обеспечивающих функциональную систему орфографического навыка письма.
Peculiarity of educational activity of students with disorthography and the ways of its development in the speech therapy system. The article discusses the modern theoretical aspects of diagnostics and correction of disorthography among schoolchildren. It analyzes the results of a pilot study of functions and processes that provide a functional system of letters spelling skills of students in the fifth grade.