Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Досвід впровадження інтеграції та інклюзивної освіти в Україні та за кордоном

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Арендарук, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:24Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:24Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Арендарук, А. О. Досвід впровадження інтеграції та інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / А. О. Арендарук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 11-14. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7539
dc.description.abstract В статті розкрито суть і особливості інтеграційної та інклюзивної освіти в Україні та за кордоном. Стаття висвітлює основні напрями спеціального навчання в Україні та інших країнах, таких як США, Канада, Австралія, Словаччина, Чехія, Польща, Білорусія, розкриває недоліки та переваги основних підходів до навчання дітей з обмеженими можливостями здоров`я в нашій країні, містить короткий опис повної та часткової інтеграції в різних країнах світу (Польща, Чехія, Словаччина, Білорусія), поданий перелік основних законодавчих документів нової методології спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні.
dc.description.abstract Стаття освещает основные направления специального обучения в Украине и других странах, таких как США, Канада, Австралия, Словаччина, Чехия, Польша, Беларуссь, раскрывает недостатки и преимущества основных подходов к обучению детей с ограниченными возможностями здоровья в нашей стране, содержит краткое описание полной и частичной интеграции в разных странах мира (Польша, Чехия, Словакия, Беларусь), поданый перечень основных законодательных документов новой методологии специального образования детей с особенными образовательными потребностями в Украине.
dc.description.abstract In the article the essence and characteristics of integration and inclusive education in Ukraine and other countries. Article is covers the main areas of special education in Ukraine and other countries, such as USA, Canada , Australia , Slovachchina , Czech Republic , Poland , Belarus, reveals the advantages and disadvantages of the main approaches to the education of children with disabilities in our country, provides a summary of the full and partial integration in different countries (Poland , Czech Republic, Slovachchina , Belarus ) , filed a list of key legislative instruments of the new methodology of special education for children with special educational needs in Ukraine.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інтеграція
dc.subject інклюзивна освіта
dc.subject мейнстримінг
dc.subject інтернальна та екстернальна педагогічна інтеграція
dc.subject интеграция
dc.subject инклюзивное образование
dc.subject мейстриминг
dc.subject интернальная и экстернальная педагогическая интеграция
dc.subject integration
dc.subject inclusive education
dc.subject mainstreaming
dc.subject internality and externality pedagogical integration
dc.subject.classification 376.36(477)
dc.title Досвід впровадження інтеграції та інклюзивної освіти в Україні та за кордоном ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу