Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Створення дієвої моделі супроводу обдарованих учнів як одне з пріоритетних завдань сучасної системи освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліщук, В. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T09:01:01Z
dc.date.available 2015-07-03T09:01:01Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Поліщук В. М. Створення дієвої моделі супроводу обдарованих учнів як одне з пріоритетних завдань сучасної системи освіти / В. М. Поліщук // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 109. - C. 174-180. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7503
dc.description.abstract У статті висвітлені основні питання змісту й організації роботи з обдарованими учнями в сучасному навчальному закладі. Розглядається поняття “обдарованості”, врахування особливостей обдарованих дітей при складанні індивідуальних освітніх програм. Подається модель психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів, яка базується на 3 складових: роботі навчального закладу, підтримці батьків, діяльності позашкільних навчальних закладів. Модель супроводу складається з 4 блоків і розглядається в системі, що дозволяє підвищити ефективність роботи з обдарованими дітьми. Дана модель впроваджується на базі Ладанської гімназії Чернігівської області.
dc.description.abstract В статье раскрыты основные вопросы содержания и организации работы с одаренными учащимися в современном учебном заведении. Рассматривается понятие “одаренности”, необходимость учитывания особенностей одаренных детей при составлении индивидуальных образовательных программ. Предлагается модель психолого-педагогического сопровождения одаренных учащихся, которая базируется на 3 составляющих: работе учебного заведения, поддержке родителей, деятельности внешкольных учебных заведений. Модель сопровождения состоит с 4 блоков и рассматривается в системе, что позволяет повысить еффективность работы с одаренными детьми. Предлагаемая модель внедряется в учебно-воспитательный процесс Ладанской гимназии Черниговской области.
dc.description.abstract This article deals with the main questions of substance and organization work with the talented pupils in modern educational establishment. The author considers with the concept “talented” and takes into account the peculiarity of these pupils while making individual educational programmes. The author gives an example of the psycologic-pedagogical accompany of talented pupils. This accompany is based on the three components: – the work of the educational establishment, the supporting of the parents and the activity of the out-of-school educational establishment. The model of accompany consists of 4 blocks and is regarded in a system. This allows to improve the effectiveness of the work with talented pupils. This model is used in Gymnasia of Ladan Chernihiv region.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject обдарованість
dc.subject Одаренность
dc.subject gift
dc.subject обдаровані діти
dc.subject одаренные дети
dc.subject talented children
dc.subject продуктивний інтелект
dc.subject продуктивный интеллект
dc.subject efficient intellect
dc.subject модель супроводу
dc.subject модель сопровождения
dc.subject the model of accompany
dc.subject диференціація, індивідуалізація навчання
dc.subject дифферениация, индивидуализация учебного процесса
dc.subject differentiation and individual education
dc.title Створення дієвої моделі супроводу обдарованих учнів як одне з пріоритетних завдань сучасної системи освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу