Стаття ґрунтується на наукових дослідженнях, і присвячена вивченню побудови занять з фізичного
виховання в медичному коледжі для студентів – дівчат медиків. Нами було розроблено програму для занять
оздоровчим фітнесом і адаптовано її до занять фізичним вихованням в медичному коледжі, було враховано
вікову категорію (15 – 17 років) і використано спортивний інвентар у вигляді гімнастичних ковриків,
гімнастичних палок, музичний супровід здійснювався магнітофоном Panassonic. Застосування занять
оздоровчого фітнесу для студентів – дівчат в медичних коледжах дасть змогу оптимізувати процес
навчання покращити стан їхнього фізичного, фізіологічного та психічного здоров’я, а також буде спрямована
на фізичне вдосконалення. Що в свою чергу приведе до покращення здоров’я, осанки, укріплення імунітету і
зовнішнього вигляду фігури. Обґрунтовано використання програми з оздоровчого фітнесу для студенток
медиків 15-17 років ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації в процесі навчання фізичного виховання. Проаналізовано за
літературними джерелами можливості оптимізації змісту навчальних занять з фізичного виховання.
Розроблено програму з оздоровчого фітнесу. Запроваджено програму з оздоровчого фітнесу на заняттях з
фізичного виховання в медичних коледжах. Для досягнення поставленої мети ми використовували: аналіз
теоретичної та методичної літератури, анкетування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.
The article is based on research, dedicated to the study and construction of
physical education classes in medical college students - girls doctors. We have developed a program for training health
fitness and adapted it in physical education at the Medical College, was taken into account age category (15 - 17 years)
and used sports equipment in the form of gymnastic mats, gymnastic sticks, tape music performed Panassonic. The use
of health fitness classes for students - girls in medical colleges will help to optimize the learning process to improve their
state of physical, physiological and mental health, and will focus on physical improvement. That in turn will lead to
improved health, posture, strengthen immunity and appearance of the figure. The application of health fitness program
for students 15-17 years of medical universities I - II levels of accreditation in teaching physical education. Analyzed by
literary sources opportunities to optimize the content of lessons in physical education. A program of health fitness.
Introduced a program of health fitness in physical education classes in medical colleges. To achieve this goal, we used:
analysis of theoretical and methodological literature, questionnaire, teaching experiment, methods of mathematical statistics.