З метою корекції самооцінки хокеїстів високого класу, була
розроблена експериментальна програма психологічного впливу. Запропонована програма по корекції
самооцінки включала десять окремих занять, які були проведені у підготовчому періоді з хокеїстами високого
класу. В дослідженнях прийняли участь шістнадцять спортсменів. Для визначення ефективності
запропонованої програми, спортсмени були умовно розділені на дві групи, контрольну та експериментальну.
Дослідження самооцінки хокеїстів і вплив експериментальної програми оцінювалось за трьома відносно
самостійними групами: 1) самооцінка фізичної підготовленості і здоров’я; 2 ) Самооцінка техніко-тактичної
підготовленості; 3) самооцінка психологічної підготовленості. Загалом для вивчення самооцінки хокеїстів
запропоновано використовувати двадцять один показник, який дозволяє розглянути, як рівень прояву окремих
складових, так і визначити узагальнену самооцінку гравця. Встановлено позитивний вплив запропонованої
програми на підвищення рівня самооцінки хокеїсти. Використання програми дозволило підвищити самооцінку
хокеїстів експериментальної групи. Достовірно більш високий рівень самооцінки у хокеїстів
експериментальної групи при повторному тестуванні спостерігався, за показниками самооцінки фізичних
здібностей і здоров’я (до експерименту 74,58±3,24, після - 85,62±3,3 балів, p<0,05), психологічної
підготовленості (до експерименту 73,12 ± 5,84, після - 81,25±4,04 балів, p<0,05), та загальної самооцінки (до
експерименту 75,34 ±6,86 балів, після -83,90±2,76 балів, p<0,05). Разом з тим, за блоком показників, які
характеризують самооцінку техніко-тактичної підготовленості, достовірних відмінностей виявлено не було.
With the purpose of correction of self-appraisal of hockey players
of high class, the experimental program of psychological influences was developed. The offered program on the
correction of self-appraisal included ten separate employments which were conducted in setup time of preparation, with
the hockey players of high class. Sixteen sportsmen took part in researches. For the exposure of efficiency of the offered
program, sportsmen parted on two groups, control and experimental.Research of self-appraisal of hockey players and
influence of the experimental program was estimated on three relatively to the independent groups: 1) self-appraisal of
physical preparedness and health; 2) self-appraisal of technique-tactical preparedness; 3) self-appraisal of psychological
preparedness. In general complication for the study of self-appraisal of hockey players it is suggested to use twenty one
index which allows to consider, both level of display of separate constituents, and to define the generalized self-appraisal
of player. Positive influence of the offered program is set on the increase of level of self-appraisal of hockey players. The
use of the program allowed to promote the self-appraisal of hockey players of experimental group. For certain more high
level of self-appraisal for the hockey players of experimental group at the repeated testing was observed, on the selfappraisal
of physical capabilities and health (before an experiment 74,58±3,24, after - 85,62±3,3 mark, p<0,05),
psychological preparedness (before an experiment 73,12 ± 5,84, after - 81,25±4,04 mark, p<0,05) and general selfappraisal
(before an experiment 75,34 ±6,86 mark, after -83,90±2,76 mark, p<0,05). At the same time, on the block of
indexes, characterizing the self-appraisal of technique-tactical preparedness, reliable differences it was not exposed.