Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив професійної компетентності фахівця на формування пізнавального інтересу до занять фізичною культурою у контексті інволюційного розвитку методології навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириленко, Л. Г. uk_UA
dc.contributor.author Остапова, О. О. uk_UA
dc.contributor.author Остапов, А. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-06-18T07:01:48Z
dc.date.available 2015-06-18T07:01:48Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Кириленко Л. Г. Вплив професійної компетентності фахівця на формування пізнавального інтересу до занять фізичною культурою у контексті інволюційного розвитку методології навчання / Л. Г. Кириленко, О. О. Остапова, А. В. Остапов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 10 (51). - C. 60-64. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7407
dc.description.abstract У статті «Вплив професійної компетентності фахівця на формування пізнавального інтересу до занять фізичною культурою у контексті інволюційного розвитку методології навчання» автори Кириленко Л.Г., Остапова О.О., Остапов А.В. аналізують стан фізичного виховання у загальноосвітніх школах України, який свідчить про серйозні недоліки у роботі по формуванню пізнавальних інтересів школярів до знань на уроках фізичної культури, які у значної частини з них дуже низькі. Зокрема вони наголошують, що на уроках фізичної культури в основному розв’язуються навчально-тренувальні завдання, спрямовані на формування рухових умінь та навичок, розвиток основних рухових здібностей. Педагоги роблять спроби формування в учнів пізнавальних інтересів до знань у галузі фізичної культури і спорту. Однак, у контексті розробки означеної проблеми результати цієї роботи, як правило, незначні. Мета дослідження – визначити ознаки професійної компетентності фахівців, які матимуть позитивний вплив на формування інтересу до занять фізичними вправами школярів у контексті інволюційного розвитку методології навчання.
dc.description.abstract Authors . analyse the state of P.E in general schools of Ukraine, that testifies to the serious defects inprocess on forming of cognitive interests of schoolchildren to knowledge on the lessons of physical culture, that at considerable part from them very subzero. They mark in particular, that on the lessons of physical culture mainly the educational-training tasks, sent to forming of motive abilities and skills, developing basic motive flairs, get untied. Teachers do forming attempts for the students of cognitive interests in knowledge in industry of physical culture and sport. However, there are this job performances in the context of development of the marked problem, as a rule, insignificant. Research aim - to define the signs of professional competence of specialists that will have positive influence on forming of interest in engaging in physical exercises of schoolchildren in the context of involution development of methodology of studies
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject професійна компетентність
dc.subject пізнавальний інтерес
dc.subject заняття фізичною культурою
dc.subject інволюційний розвиток
dc.subject школярі
dc.subject методологія навчання
dc.subject professional competence
dc.subject cognitive interest
dc.subject engaging in a physical culture
dc.subject involution development
dc.subject methodology of studies
dc.subject schoolchildren
dc.title Вплив професійної компетентності фахівця на формування пізнавального інтересу до занять фізичною культурою у контексті інволюційного розвитку методології навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу