Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приходько, А.Ф.
dc.date.accessioned 2015-06-09T13:39:27Z
dc.date.available 2015-06-09T13:39:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation А.Ф. Приходько Маркетинг соціальних послуг / А.Ф. Приходько // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка: збірник наукових праць. / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 19. - С.173-178 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7299
dc.description.abstract В статті розкриті специфічні особливості маркетингу соціальних послуг, визначено основні напрями та види маркетингу соціальних послуг, проаналізовано основні складові (7Р) маркетингу соціальних послуг за концепцією МакКарті. uk_UA
dc.description.abstract The article reveals the specific characteristics of social marketing services, defines the main directions and forms of social services marketing, analyzes the main components (7P) of social services marketing according to the McCarthy concept. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject соціальний маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг соціальних послуг uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject social marketing uk_UA
dc.subject social marketing services uk_UA
dc.subject.classification 339.138 uk_UA
dc.title Маркетинг соціальних послуг uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу