Publication:
Роль педагогічної анімації у розвитку творчої особистості старшокласників

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Буднік, І. О.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті дається теоретичний аналіз загальних підходів до проблеми розвитку творчого потенціалу особистості старшокласників, використовуючи при цьому інноваційні методи та анімаційні форми в навчально-виховному процесі навчальних закладів. Визначається соціально-педагогічна діяльність як найважливіший елемент соціальної середовища, що формує творчий потенціал школярів.
В статье даётся теоретический анализ общих подходов к проблеме развития творческого потенциала личности старшеклассников, используя при этом инновационные методы и анимационные формы в учебно-воспитательном процессе учебных заведений.Определяется социально-педагогическая деятельность как важнейший элемент социальной среды, формирующей творческий потенциал школьников.
The article provides theoretical analysis of the common approaches to the development of creative potential of high school students, using innovative methods and animated form in the educational process in schools. Determine the social and educational activities as an essential element of the social environment that generates creativity of students.

Description

Keywords

анімація, анимация, animation, педагогічна анімація, педагогическая анимация, educational animation, творча особистість, творческая личность, creative personality, творча особистість старшокласників, творческая личность старшеклассников, creative personality seniors

Citation

Буднік І. О. Роль педагогічної анімації у розвитку творчої особистості старшокласників / І. О. Буднік // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11: Соціальна робота. Соціальна педагогіка : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 18. - C. 102-107.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By