ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мирошніченко, Н.О. | |
dc.date.accessioned | 2015-06-08T07:34:36Z | |
dc.date.available | 2015-06-08T07:34:36Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Мирошніченко Н.О. Інтегрування молоді з функціональними обмеженнями у сучасне середовище / Н.О.Мирошніченко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка: збірник наукових праць. / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 19. - С. 75-83 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7239 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито модель, складовими якої є: процес соціально-педагогічного інтегрування(адаптація, реабілітація, індивідуалізація), відображена взаємодія основних напрямів інтегрування( соціальний , психологічний, фізичний, педагогічний ). | uk_UA |
dc.description.abstract | In the article the model components are: the process of socio-educational integration (adaptation, rehabilitation, individualization) reflected the basic interaction integrating areas (social, psychological, physical, educational). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічні умови інтегрування | uk_UA |
dc.subject | модель інтегрування | uk_UA |
dc.subject | методи інтегрування | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | показники та рівні соціально-педагогічного інтегрування | uk_UA |
dc.subject | social and pedagogical conditions of integration | uk_UA |
dc.subject | model integration | uk_UA |
dc.subject | integration methods | uk_UA |
dc.subject | criteria | uk_UA |
dc.subject | indicators and levels of social and educational integration | uk_UA |
dc.subject.classification | 37.013.42:376.2-053.81(043) | uk_UA |
dc.title | Інтегрування молоді з функціональними обмеженнями у сучасне середовище | |
dc.type | Article | uk_UA |