Розв'язування математичних задач арифметичними способами займало гідне місце в традиційному курсі арифметики вітчизняної шкільної освіти. І це не випадково. Ці задачі добре розвивають мислення, кмітливість, винахідливість учнів, готують їх до розв'язування текстових задач методом рівнянь, сприяють підсиленню прикладної спрямованості навчання та допомагають підтриманню сталого інтересу до математики.
Решение математических задач арифметическими способами занимало достойное место в традиционном курсе арифметики отечественной школьного образования. И это не случайно. Эти задачи хорошо развивают мышление, сообразительность, находчивость учеников, готовят их к решению текстовых задач методом уравнений, способствуют усилению прикладной направленности обучения и помогают поддержанию устойчивого интереса к математике.
Solving mathematical problems arithmetic means occupied a worthy place in the traditional course of arithmetic national school education. This is no accident. These tasks develop good thinking, ingenuity, inventiveness students, prepare them for solving word problems by equations promote strengthening of Applied orientation training and help support sustainable interest in mathematics.