Метою даної статті є: проаналізувавши різні трактування понять технологія, педагогічна технологія, управління, з’ясувати суттєві властивості поняття технологічності у дидактиці, розкрити зміст поняття "управління самостійною роботою майбутніх учителів математики”, обгрунтувати необхідність технологічності управління самостійною роботою студентів в процесі їх методичної підготовки.
Целью данной статьи является: проанализировав различные трактовки понятий технология, педагогическая технология, управление, выяснить существенные свойства понятия технологичности в дидактике, раскрыть содержание понятия "управление самостоятельной работой будущих учителей математики", обосновать необходимость технологичности управления самостоятельной работой студентов в процессе их методической подготовки .
The purpose of this article is: analyzing different interpretations of the concepts of technology, educational technology, management, clarify essential properties of technological concepts in didactics, reveal the meaning of "management of independent work of future mathematics teachers" justify the need for technological management of independent work of students in their methodological training .