Систематичний курс геометрії, як навчальний предмет, має свої особливості. Строгість його логічного викладу вимагає знання багатьох пов'язаних між собою фактів та способів встановлення зв'язків між ними. Багаторічний досвід викладання геометрії в школі свідчить про те, що лише незначна частина учнів здатні усвідомити логічну структуру геометрії, як дедуктивної наукової системи. Дане дослідження демонструє як можна допомогти учням при вивченні геометрії.
Систематический курс геометрии, как учебный предмет, имеет свои особенности. Строгость его логического изложения требует знания многих связанных между собой фактов и способов установления связей между ними. Многолетний опыт преподавания геометрии в школе свидетельствует о том, что лишь незначительная часть учеников могут осознать логическую структуру геометрии, как дедуктивной научной системы. Данное исследование демонстрирует как можно помочь учащимся при изучении геометрии.
Systematic geometry course, as a subject, has its peculiarities. The severity of his logical presentation requires knowledge of many interrelated facts and ways to establish links between them. Many years of experience teaching geometry at school indicates that only a small portion of students are able to understand the logical structure of geometry as a deductive scientific system. This study demonstrates how you can help students in the study of geometry.