ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Прус, А. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2015-05-28T12:16:26Z | |
dc.date.available | 2015-05-28T12:16:26Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Прус, А. В. Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії / А. В. Прус // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 41-45. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7169 | |
dc.description.abstract | Сьогодні ідеї гуманізації та гуманітаризації освіти, зокрема, математичної освіти - це основні ідеї для методичної роботи вчених та методистів, учителів у напрямку реформування освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сегодня идеи гуманизации и гуманитаризации образования, в частности, образования - это основные идеи для методической работы ученых и методистов, учителей в направлении реформирования образования. | uk_UA |
dc.description.abstract | Today the idea of humanization and humanization of education, particularly mathematics education - are the main ideas for the methodical work of scientists and methodologists and teachers towards education reform. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | стереометрія | uk_UA |
dc.subject | стереометрия | uk_UA |
dc.subject | stereometry | uk_UA |
dc.subject | гуманітаризація освіти | uk_UA |
dc.subject | гуманитаризация образования | uk_UA |
dc.subject | humanization of education | uk_UA |
dc.subject | прикладна спрямованість математики | uk_UA |
dc.subject | прикладная направленность математики | uk_UA |
dc.subject | applied of mathematics orientation | uk_UA |
dc.title | Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |