ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Копняк, К. В. | |
dc.date.accessioned | 2015-05-28T10:32:19Z | |
dc.date.available | 2015-05-28T10:32:19Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Копняк, К. В. Взаємозв'язок змісту навчання математики із завданням особистісного розвитку майбутніх фахівців економічних спеціальностей / К. В. Копняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 29-32. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7165 | |
dc.description.abstract | Оновлення змісту освіти є визначальною складовою формування освіти в Україні і передбачає приведення його у відповідність з сучасними потребами особистості і суспільства. Вважаємо, що дослідження, спрямоване на пошук оптимального змісту навчання математики майбутніх фахівців економічних спеціальностей та розробку ефективних технологій організації навчального процесу в умовах особистісно-орієнтованого навчання, є актуальним, результати такого дослідження матимуть важливе практичне значення для сучасної вищої математичної освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | Обновление содержания образования является определяющей составляющей формирования образования в Украине и предусматривает приведение его в соответствие с современными потребностями личности и общества. Считаем, что исследование, направленное на поиск оптимального содержания обучения математике будущих специалистов экономических специальностей и разработку эффективных технологий организации учебного процесса в условиях личностно-ориентированного обучения, является актуальным, результаты такого исследования будут иметь важное практическое значение для современной высшей математического образования. | uk_UA |
dc.description.abstract | Updating the content of education is a defining element of formation and education in Ukraine envisages bringing it in line with the modern needs of the individual and society. We believe that the study aimed at finding the optimal content of teaching math future specialists in economy and the development of effective technologies of educational process in terms of student-centered learning is important, the results of this study have important practical implications for modern higher mathematics education. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | mathematics | uk_UA |
dc.subject | особистісний розвиток | uk_UA |
dc.subject | личностное развитие | uk_UA |
dc.subject | personal development | uk_UA |
dc.subject | вища фахова освіта | uk_UA |
dc.subject | высшее специальное образование | uk_UA |
dc.subject | higher professional education | uk_UA |
dc.title | Взаємозв'язок змісту навчання математики із завданням особистісного розвитку майбутніх фахівців економічних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |