Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання історії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терно, Сергій Олександрович
dc.date.accessioned 2015-05-18T08:37:54Z
dc.date.available 2015-05-18T08:37:54Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Терно, Сергій Олександрович. Методика розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання історії : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / С. О. Терно ; наук. консультант Ф. Г. Турченко ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 40 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6991
dc.description.abstract У дисертації представлено теоретичну модель та методику розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання історії. В основі теоретичної моделі знаходиться постулат про те, що критичне мислення є мисленням усвідомленим, самостійним, рефлексивним, цілеспрямованим, обґрунтованим, контрольованим, самоорганізованим. Найсуттєвішою рисою методики розвитку критичного мислення є залучення школярів до розв'язування проблемних задач шляхом використання проблемних методів та інтерактивних форм навчання, що передбачають науковий діалог та рефлексію пізнавальної діяльності. uk_UA
dc.description.abstract The thesis deals with the theoretical model and development strategy of senior pupils' critical thinking in History teaching. There is the main theoretical postulate that the critical thinking is independent, reflective, purposeful, proved, controllable, self-organizing, that is realized by the person. The most essential feature of the strategy is senior pupils' involving into the problem-solving activity with the use the problem teaching methods and interactive forms, which provide to the scientific dialogue and the cognitive activity reflection. Components of strategy include those of purpose, content, organizational, resultative. The purpose component lies in mastering the general methodology principles, strategies and procedures for critical thinking. The content component contains the programme material, given as a system of problem tasks (educational supplies for pupils). The organizational component provides the interaction of teachers and pupils, which is reflected in methodical manuals for teachers. The resultative component marks the shifts achieved corresponding to the set goal. According to the experimental strategy studying a programme topic is set at three stages: 1) the stage of challenge; 2) the stage of comprehension; 3) the stage of reflection. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject теоретична модель розвитку критичного мислення старшокласників uk_UA
dc.subject методика розвитку критичного мислення старшокласників uk_UA
dc.subject історична освіта uk_UA
dc.subject старша школа uk_UA
dc.subject розвиток мислення uk_UA
dc.subject методика навчання історії uk_UA
dc.subject critical thinking uk_UA
dc.subject theoretical model of senior pupils' critical thinking development uk_UA
dc.subject senior pupils' critical thinking development strategy uk_UA
dc.subject historical education uk_UA
dc.subject high school uk_UA
dc.subject thinking development uk_UA
dc.subject History teaching methods uk_UA
dc.subject.classification 37.091.33: 94 – 057.87 uk_UA
dc.title Методика розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання історії uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу