Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Тенденції підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХ – на початку ХХІ століття

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Регейло, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2015-05-14T09:21:33Z
dc.date.available 2015-05-14T09:21:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Регейло, Ірина Юріївна. Тенденції підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХ - на початку ХХІ століття : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / І. Ю. Регейло ; наук. кер. С. О. Сисоєва ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 39 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6973
dc.description.abstract У дисертації вперше здійснено цілісний ретроспективний аналіз ґенези підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХ – на початку ХХІ століття. З’ясовано стан дослідження проблеми підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії. Проаналізовано базові поняття та представлено концепцію дослідження тенденцій підготовки здобувачів наукового ступеня в Україні у ХХ – на початку ХХІ століття. Обґрунтовано в обраних хронологічних межах основні періоди та етапи підготовки фахівців вищої кваліфікації в Україні. Виявлено передумови, що впливали на підготовку наукових і науково-педагогічних кадрів у кожному історичному періоді. Охарактеризовано законодавчі та нормативно-правові акти підготовки фахівців вищої кваліфікації. Проаналізовано організацію та особливості підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в кожному історичному періоді. Досліджено тенденції, які сприяли підготовці наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації, та гальмували її протягом XX –початку XXI століття. Розкрито роль Національної академії педагогічних наук України у підготовці наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. Окреслено перспективні напрями підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХІ столітті. uk_UA
dc.description.abstract The integral retrospective analysis of the research and research pedagogical staff of higher qualification preparing genesis in Ukraine in the 20th and early 21st centuries is made in the thesis for the first time. The state of studying the problem of preparing the research and research pedagogical staff of higher qualification in the domestic and foreign educational theory is ascertained. The basic concepts are analyzed and the conception of researching the trends in preparing scientific degree applicants in Ukraine in the 20th and early 21st centuries is presented. Main periods and stages of specialists of higher qualification preparation in Ukraine in the chosen time frame are grounded. The preconditions influencing the research and research pedagogical staff of higher qualification for each historical period are revealed. The legislative and regulatory acts on preparing the specialists of higher qualification are characterized. The organization and peculiarities of preparing the research and research pedagogical staff of higher qualification on each historical period are analyzed. Trends which helped the research and research pedagogical staff of higher qualification preparing at each historical stage and hindered it during the 20th and early 21st centuries are investigated. The role of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine in the research and research pedagogical staff of higher qualification preparing is enclosed. Promising directions of research and research pedagogical staff of higher qualification preparing in Ukraine in the 21st century are outlined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject науковий ступінь uk_UA
dc.subject кандидат наук uk_UA
dc.subject доктор наук uk_UA
dc.subject аспірантура uk_UA
dc.subject докторантура uk_UA
dc.subject фахівці вищої кваліфікації uk_UA
dc.subject здобувачі наукового ступеня uk_UA
dc.subject тенденції uk_UA
dc.subject передумови uk_UA
dc.subject педагогічна освіта та наука uk_UA
dc.subject перспективні напрями uk_UA
dc.subject scientific degree uk_UA
dc.subject Candidate of Sciences (PhD) uk_UA
dc.subject Doctor of Sciences uk_UA
dc.subject postgraduate studies (aspirantura) uk_UA
dc.subject doctoral studies uk_UA
dc.subject specialists of higher qualification uk_UA
dc.subject scientific degree applicants uk_UA
dc.subject trends uk_UA
dc.subject preconditions uk_UA
dc.subject pedagogical education and science uk_UA
dc.subject promising directions uk_UA
dc.subject.classification 378·2 (477) “19/20” uk_UA
dc.title Тенденції підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХ – на початку ХХІ століття uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics