У дисертаційному дослідженні розв’язане конкретне наукове завдання – теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено технологію та модель формування продуктивного мислення майбутніх екологів у процесі підготовки до професійної діяльності при вивченні дисциплін екологічного напряму, впровадження яких у навчально-виховний процес вищої школи дасть змогу удосконалити професійну підготовку студентів-екологів.
Внаслідок аналізу стану сучасної професійної підготовки студентів з’ясовано дидактичні умови, необхідні для ефективного формування продуктивного мислення майбутніх екологів у процесі підготовки до професійної діяльності: удосконалення практичного компонента професійної підготовки студентів та спрямованість мети, завдань і змісту навчання на формування продуктивного мислення майбутніх екологів; органічне поєднання різних форм організації навчально-виховного процесу; використання активних методів навчання у процесі вивчення дисциплін екологічного напряму; сформованість продуктивного мислення у студентів-екологів відповідно до етапів розробленої технології.
A concrete scientific task is untied in dissertation research – in theory grounded, it is developed and technology and model of forming of productive thought of future environmentalists is experimentally tested in the process of preparation to professional activity at the study of disciplines of ecological direction, introduction of which in an educational-educate process of higher school will enable to perfect professional preparation of students-environmentalists.
As a result of analysis of the state of modern professional preparation of students didactics terms, necessary for the effective forming of productive thought of future environmentalists in the process of preparation to professional activity, are found out: an improvement of practical компонента of professional preparation of students and orientation of purpose, tasks and maintenance of studies is on forming of productive thought of future environmentalists; organic combination of different forms of organization of an educational-educate process; the use of active methods of studies is in the process of study of disciplines of ecological direction; students-environmentalists have formed of productive thought in accordance with the stages of the developed technology.