Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Візія історії України через стилістичну структуру комедії «Сон» Тараса Шевченка

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мацько, Л. І.
dc.date.accessioned 2015-05-12T14:12:17Z
dc.date.available 2015-05-12T14:12:17Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Мацько Л. І. Візія історії України через стилістичну структуру комедії «Сон» Тараса Шевченка / Л. І. Мацько // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство). – Вип. 5 : зб. наукових праць / За ред. академіка Л. І. Мацько. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 29-37 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6952
dc.description.abstract У статті розглядається лінгвостилістична структура комедії «Сон» Тараса Шевченка в аспекті прочитання у мовному тексті поеми екзистенцій них, соціальних націоісторикософських смислів, що продукують динаміку й діалектику художнього мовомислення поета. Для лексико-стилістичного аналізу структури тексту «Сон» використано прийом диференціації художніх текстем за інформаційно-тематичним змістом. Опорними змістовими центрами тексту є узагальнені концепти: України, її історія, російська імперія. Лінгвоконцептосфера їх розкривається через тематичні тексти: український, російський: сибірський і петербурзький. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается лингвостилистическая структура комедии «Сон» Тараса Шевченко в аспекте прочтения в поэме экзистенциальных, социальных, нациоисториософских смыслов, продуцирующих динамику и диалектику художественного мовотворчества поэта. Для лингвостилистического анализа структуры текста «Сон» использован приѐм дифференциации художественных текстем по информационно- тематическому признаку. Опорными содержательными центрами текста являются обобщенные концепты: Украина, еѐ история, российская империя. Их лингвоконцептосфера раскрывается в тематических текстах: украинский, российский (сибирский, петербургский). uk_UA
dc.description.abstract Taras Shevchenko cemented the period of a new Ukrainian literature, keeping genetic connection with a previous epoch by forming his language creativity on the ground of the leaving colloquial speech, the Ukrainian folk song as the component and the traditional feature of the national text genesis. Using the traditional Christian symbols and antique mythology, the poetry of Ukrainian baroque in its varieties: high, brutal, solemn, and burlesque and he also used the stylistic experiment and his own language creativity. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject стилістична структура uk_UA
dc.subject стилистическая структура uk_UA
dc.subject stylistic structure of the text uk_UA
dc.subject текс тема uk_UA
dc.subject текстема uk_UA
dc.subject texteme uk_UA
dc.subject тексти: український, російський (сибірський, петербурзький) uk_UA
dc.subject тексти украинский, российский (сибирский, петербургский) uk_UA
dc.subject the Ukrainian, the Russian (the Siberian, St. Petersburg) texts uk_UA
dc.subject лінгвостилістичний аналіз uk_UA
dc.subject лингвостилистический анализ uk_UA
dc.subject the linguo-stylistic analysis uk_UA
dc.subject лінгвосконцептосфера uk_UA
dc.subject лингвоконцептосфера uk_UA
dc.subject linguo-conceptosphere uk_UA
dc.subject.classification 821.161.2(09) Шевченко Т.: 82‘0 uk_UA
dc.title Візія історії України через стилістичну структуру комедії «Сон» Тараса Шевченка uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу