Як свідчать реалії сьогодення, сучасний рівень інтеграції суспільних, гуманітарних, технічних наук та швидке зростання інформаційних потоків призводять до об’єктивної неможливості охопити всі сфери людської діяльності в освітньому процесі. У зв’язку з цим, пріоритетним стає можливість побудови навчання в рамках категорій суб’єктності та комунікативної природи педагогічної взаємодії, що спонукає до необхідності переосмислення існуючих традиційних підходів організації навчання у вищій школі.
Как свидетельствуют реалии, современный уровень интеграции общественных, гуманитарных, технических наук и быстрый рост информационных потоков приводят к объективной невозможности охватить все сферы человеческой деятельности в образовательном процессе. В связи с этим, приоритетным становится возможность построения обучения в рамках категорий субъектности и коммуникативной природы педагогического взаимодействия, что побуждает к необходимости переосмысления существующих традиционных подходов организации обучения в высшей школе.
As the reality of today, the current level of integration of social, humanitarian, technical sciences and the rapid growth of information flows lead to objective impossibility to cover all areas of human activity in the educational process. In this regard, the priority is building a learning opportunity within the categories of subjectivity and communicative nature of educational interaction that leads to the need to rethink traditional approaches existing organization of education in high school.