В статье исследована педагогическая практика в модели подготовки учителей в Швеции. Особенностью шведской модели практической подготовки является системный подход к организации педагогической практики,
ее последовательность (четыре этапа) от первого до последнего курсов, что обеспечивает динамичность перехода от будущего педагога-новичка до будущего педагога-мастера.
У статті досліджена педагогічна практика в моделі підготовки вчителів у Швеції. Особливістю шведської моделі практичної підготовки є системний підхід до організації педагогічної практики, її послідовність (чотири етапи) від першого до останнього курсів, що забезпечує динамічність переходу від майбутнього педагога-початківця до майбутнього педагога-майстра.
In the article it is studied the teaching practice in a model of teacher training in Sweden. The peculiarity of the Swedish model of practical training is a systematic approach of teaching practice, its through-holding from the first to the last course, which includes four levels and provides a dynamic transition from a future teacher-beginner to a future teacher-master.