Публікація: Практичний компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції
Вантажиться...
Дата
Автори
Кошарна, Н. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статье исследована педагогическая практика в модели подготовки учителей в Швеции. Особенностью шведской модели практической подготовки является системный подход к организации педагогической практики,
ее последовательность (четыре этапа) от первого до последнего курсов, что обеспечивает динамичность перехода от будущего педагога-новичка до будущего педагога-мастера.
У статті досліджена педагогічна практика в моделі підготовки вчителів у Швеції. Особливістю шведської моделі практичної підготовки є системний підхід до організації педагогічної практики, її послідовність (чотири етапи) від першого до останнього курсів, що забезпечує динамічність переходу від майбутнього педагога-початківця до майбутнього педагога-майстра.
In the article it is studied the teaching practice in a model of teacher training in Sweden. The peculiarity of the Swedish model of practical training is a systematic approach of teaching practice, its through-holding from the first to the last course, which includes four levels and provides a dynamic transition from a future teacher-beginner to a future teacher-master.
У статті досліджена педагогічна практика в моделі підготовки вчителів у Швеції. Особливістю шведської моделі практичної підготовки є системний підхід до організації педагогічної практики, її послідовність (чотири етапи) від першого до останнього курсів, що забезпечує динамічність переходу від майбутнього педагога-початківця до майбутнього педагога-майстра.
In the article it is studied the teaching practice in a model of teacher training in Sweden. The peculiarity of the Swedish model of practical training is a systematic approach of teaching practice, its through-holding from the first to the last course, which includes four levels and provides a dynamic transition from a future teacher-beginner to a future teacher-master.
Опис
Ключові слова
педагогічна практика, педагогическая практика, pedagogical practice, підготовка вчителів у Швеції, подготовка учителей в Швеции, teacher training in Sweden, майбутній педагог-майстер, будущий педагог-мастер, future teacher-master
Бібліографічний опис
Кошарна Н. В. Практичний компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції / Н. В. Кошарна // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 192-194
