ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Гарага, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2015-05-08T09:59:22Z | |
dc.date.available | 2015-05-08T09:59:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Гарага В. В. Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті / В. В. Гарага // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 188-190 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6934 | |
dc.description.abstract | Статья посвящена проблеме определения роли педагогической герменевтики в образовании, характеристике основных принцыпов [принципов] и идей герменевтического похода. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі визначення ролі педагогічної герменевтики в освіті, характеристиці основних принципів та ідей герменевтического походу. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article is devoted to the problem of definig the role of pedagogical hermeneutics in education, the characteristics of basic principles and ideas of hermeneutic approach. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | педагогічна герменевтика | uk_UA |
dc.subject | педагогическая герменевтика | uk_UA |
dc.subject | pedagogical hermeneutics | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | образование | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | педагогическое взаимодействие | uk_UA |
dc.subject | pedagogical interaction | uk_UA |
dc.subject.classification | 37: [37:801.73 | uk_UA |
dc.title | Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |