Publication: Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті
Loading...
Files
Date
Authors
Гарага, В. В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Abstract
Статья посвящена проблеме определения роли педагогической герменевтики в образовании, характеристике основных принцыпов [принципов] и идей герменевтического похода.
Стаття присвячена проблемі визначення ролі педагогічної герменевтики в освіті, характеристиці основних принципів та ідей герменевтического походу.
The article is devoted to the problem of definig the role of pedagogical hermeneutics in education, the characteristics of basic principles and ideas of hermeneutic approach.
Стаття присвячена проблемі визначення ролі педагогічної герменевтики в освіті, характеристиці основних принципів та ідей герменевтического походу.
The article is devoted to the problem of definig the role of pedagogical hermeneutics in education, the characteristics of basic principles and ideas of hermeneutic approach.
Description
Keywords
педагогічна герменевтика, педагогическая герменевтика, pedagogical hermeneutics, освіта, образование, education, педагогічна взаємодія, педагогическое взаимодействие, pedagogical interaction
Citation
Гарага В. В. Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті / В. В. Гарага // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 188-190
