DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2013 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6934
Title: Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті
Authors: Гарага, В. В.
Keywords: педагогічна герменевтика
педагогическая герменевтика
pedagogical hermeneutics
освіта
образование
education
педагогічна взаємодія
педагогическое взаимодействие
pedagogical interaction
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Гарага В. В. Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті / В. В. Гарага // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 188-190
Abstract: Статья посвящена проблеме определения роли педагогической герменевтики в образовании, характеристике основных принцыпов [принципов] и идей герменевтического похода.
Стаття присвячена проблемі визначення ролі педагогічної герменевтики в освіті, характеристиці основних принципів та ідей герменевтического походу.
The article is devoted to the problem of definig the role of pedagogical hermeneutics in education, the characteristics of basic principles and ideas of hermeneutic approach.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6934
Appears in Collections:2013 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Garaga.pdf365.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.