Публікація:
Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Будняк, Т. Г.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статье рассматриваются класические [классические] идеи обучения и воспитания на основании ценности родного язика [языка]. Эти аспекты выдающихся педагогов имеют фундаментальное значение для духовного развития каждной [каждой] личности и общества в целом.
У статті розглядаються класичні ідеї навчання і виховання на підставі цінності рідної мови. Ці аспекти видатних педагогів мають фундаментальне значення для духовного розвитку каждной особистості і суспільства в цілому.
The article discusses the classic ideas of teaching and educating on the basis of the native language treasures. These outstanding teachers’ statements constitute the fundamental meaning for spiritual growth of every individual and society as a whole.

Опис

Ключові слова

суспільство, общество, society, освіта і виховання, образование и воспитание, education and training, педагог, педагог, pedagog

Бібліографічний опис

Будняк Т. Г. Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя / Т. Г. Будняк // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 177-179

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By