DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2013 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6926
Title: Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя
Authors: Будняк, Т. Г.
Keywords: суспільство
общество
society
освіта і виховання
образование и воспитание
education and training
педагог
педагог
pedagog
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Будняк Т. Г. Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя / Т. Г. Будняк // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 177-179
Abstract: В статье рассматриваются класические [классические] идеи обучения и воспитания на основании ценности родного язика [языка]. Эти аспекты выдающихся педагогов имеют фундаментальное значение для духовного развития каждной [каждой] личности и общества в целом.
У статті розглядаються класичні ідеї навчання і виховання на підставі цінності рідної мови. Ці аспекти видатних педагогів мають фундаментальне значення для духовного розвитку каждной особистості і суспільства в цілому.
The article discusses the classic ideas of teaching and educating on the basis of the native language treasures. These outstanding teachers’ statements constitute the fundamental meaning for spiritual growth of every individual and society as a whole.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6926
Appears in Collections:2013 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Budnyak.pdf381.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.