В статье рассматривается структура способности личности к самостоятельному жизненному выбору, состоящая из четырех компонентов (когнитивного, мотивационно-волевого, эмоционального и поведенческого), изучаются психологические факторы формирования данной способности у студентов, а также обосновывается подбор комлекса диагностических методик для их изучения.
У статті розглядається структура здібності особистості до самостійного життєвого вибору, що складається з чотирьох компонентів (когнітивного, мотиваційно-вольового, емоційного і поведінкового), вивчаються психологічні чинники формування цієї здатності у студентів, а також обґрунтовується підбір комлексу діагностичних методик для їх вивчення.
This article discusses the structure of the individual’s ability to self-life choice, consisting of four components (cognitive, motivational and volitional, emotional and behavioral), examines the psychological factors of this ability in students, as well as the complex is justified selection of diagnostic techniques for their study.