Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання ігрових технологій при вивченні курсу “Освітня політика”

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Субіна, О. О.
dc.date.accessioned 2015-04-21T12:52:01Z
dc.date.available 2015-04-21T12:52:01Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Субіна О. О. Використання ігрових технологій при вивченні курсу “Освітня політика” /О. О. Субіна // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 82-84 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6871
dc.description.abstract В статье раскрыта сущность игровых технологий как эффективного средства оптимизации образовательного процесса; проанализирована роль феномена игры в процессе формирования и социализации личности; представлен авторский опыт применения игровых технологий: “дебаты”, “мозговой штурм”, “имитационная игра” при реализации задач, определенных программой курса “Образовательная политика”, и формировании ключевых и профессиональных компетенций будущих преподавателей. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито сутність ігрових технологій як ефективного засобу оптимізації освітнього процесу; проаналізовано роль феномена гри в процесі формування та соціалізації особистості; представлений авторський досвід застосування ігрових технологій: "дебати", "мозковий штурм", "імітаційна гра" при реалізації завдань, визначених програмою курсу "Освітня політика", і формуванні ключових і професійних компетенцій майбутніх викладачів. uk_UA
dc.description.abstract The article reveals the essence of gaming technology as an effective means of optimizing the educational process; analyzed the role of the phenomenon of play in the process of socialization and personality, presents the author’s experience of gaming technology “debate“, “brainstorming“, “imitation game“ in the implementation of the tasks defined by the program course “Education Policy“, and the formation of key professional competencies and future teachers. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject викладач uk_UA
dc.subject преподаватель uk_UA
dc.subject lecturer uk_UA
dc.subject оптимізація освітнього процесу uk_UA
dc.subject оптимизация образовательного процесса uk_UA
dc.subject optimization of the educational process uk_UA
dc.subject.classification 378.147.34 uk_UA
dc.title Використання ігрових технологій при вивченні курсу “Освітня політика” uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу