В статье раскрыта сущность игровых технологий как эффективного средства оптимизации образовательного процесса; проанализирована роль феномена игры в процессе формирования и социализации личности; представлен авторский опыт применения игровых технологий: “дебаты”, “мозговой штурм”, “имитационная игра” при реализации задач, определенных программой курса “Образовательная политика”, и формировании ключевых и профессиональных компетенций будущих преподавателей.
У статті розкрито сутність ігрових технологій як ефективного засобу оптимізації освітнього процесу; проаналізовано роль феномена гри в процесі формування та соціалізації особистості; представлений авторський досвід застосування ігрових технологій: "дебати", "мозковий штурм", "імітаційна гра" при реалізації завдань, визначених програмою курсу "Освітня політика", і формуванні ключових і професійних компетенцій майбутніх викладачів.
The article reveals the essence of gaming technology as an effective means of optimizing the educational process; analyzed the role of the phenomenon of play in the process of socialization and personality, presents the author’s experience of gaming technology “debate“, “brainstorming“, “imitation game“ in the implementation of the tasks defined by the program course “Education Policy“, and the formation of key professional competencies and future teachers.