DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2013 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6871
Title: Використання ігрових технологій при вивченні курсу “Освітня політика”
Authors: Субіна, О. О.
Keywords: викладач
преподаватель
lecturer
оптимізація освітнього процесу
оптимизация образовательного процесса
optimization of the educational process
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Субіна О. О. Використання ігрових технологій при вивченні курсу “Освітня політика” /О. О. Субіна // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 82-84
Abstract: В статье раскрыта сущность игровых технологий как эффективного средства оптимизации образовательного процесса; проанализирована роль феномена игры в процессе формирования и социализации личности; представлен авторский опыт применения игровых технологий: “дебаты”, “мозговой штурм”, “имитационная игра” при реализации задач, определенных программой курса “Образовательная политика”, и формировании ключевых и профессиональных компетенций будущих преподавателей.
У статті розкрито сутність ігрових технологій як ефективного засобу оптимізації освітнього процесу; проаналізовано роль феномена гри в процесі формування та соціалізації особистості; представлений авторський досвід застосування ігрових технологій: "дебати", "мозковий штурм", "імітаційна гра" при реалізації завдань, визначених програмою курсу "Освітня політика", і формуванні ключових і професійних компетенцій майбутніх викладачів.
The article reveals the essence of gaming technology as an effective means of optimizing the educational process; analyzed the role of the phenomenon of play in the process of socialization and personality, presents the author’s experience of gaming technology “debate“, “brainstorming“, “imitation game“ in the implementation of the tasks defined by the program course “Education Policy“, and the formation of key professional competencies and future teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6871
Appears in Collections:2013 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Subіna.pdf358.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.