ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лапченко, І. О. | |
dc.date.accessioned | 2015-04-17T19:42:07Z | |
dc.date.available | 2015-04-17T19:42:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Лапченко І. О. Аналіз проблеми вимірювання компетентності фахівця /І. О. Лапченко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 64-66 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6824 | |
dc.description.abstract | В статье представлен теоретический анализ проблемы определения компетенции и компетентности, а также проблемы методов измерения компетентности специалиста. Компетентность трактуется как характеристика специалиста, которая включает знания, умения, способы деятельности, способность решать конкретные задания в соответствие с условиями. Система измерения компетентности предполагает использование педагогического тестирования на основе задач с разной степенью сложности в деятельности – стереотипные, диагностические, эвристические. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлений теоретичний аналіз проблеми визначення компетенції та компетентності, а також проблеми методів вимірювання компетентності фахівця. Компетентність трактується як характеристика фахівця, яка включає знання, уміння, способи діяльності, здатність вирішувати конкретні завдання у відповідність з умовами. Система вимірювання компетентності передбачає використання педагогічного тестування на основі завдань з різним ступенем складності в діяльності - стереотипні, діагностичні, евристичні. | uk_UA |
dc.description.abstract | The paper presents a theoretical analysis of the problem of determining the competence and expertise , as well as problems of measurement methods competence of the expert . Competence is treated as a characteristic of a specialist , which includes knowledge, skills , ways of working , ability to solve specific tasks in accordance with the terms . Measurement system involves the use of pedagogical competency based on testing tasks with varying degrees of complexity in activity - stereotypical, diagnostic, heuristic . | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | компетентність фахівця | uk_UA |
dc.subject | компетентность специалиста | uk_UA |
dc.subject | professional competence | uk_UA |
dc.subject | теорія сучасності | uk_UA |
dc.subject | теория современности | uk_UA |
dc.subject | modern theory | uk_UA |
dc.subject | концепція компетентності | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | знания | uk_UA |
dc.subject | knowledge | uk_UA |
dc.subject.classification | 37.015.3:005.336.2 | uk_UA |
dc.title | Аналіз проблеми вимірювання компетентності фахівця | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |