Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лапченко, І. О.
dc.date.accessioned 2015-04-17T19:42:07Z
dc.date.available 2015-04-17T19:42:07Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Лапченко І. О. Аналіз проблеми вимірювання компетентності фахівця /І. О. Лапченко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 64-66 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6824
dc.description.abstract В статье представлен теоретический анализ проблемы определения компетенции и компетентности, а также проблемы методов измерения компетентности специалиста. Компетентность трактуется как характеристика специалиста, которая включает знания, умения, способы деятельности, способность решать конкретные задания в соответствие с условиями. Система измерения компетентности предполагает использование педагогического тестирования на основе задач с разной степенью сложности в деятельности – стереотипные, диагностические, эвристические. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлений теоретичний аналіз проблеми визначення компетенції та компетентності, а також проблеми методів вимірювання компетентності фахівця. Компетентність трактується як характеристика фахівця, яка включає знання, уміння, способи діяльності, здатність вирішувати конкретні завдання у відповідність з умовами. Система вимірювання компетентності передбачає використання педагогічного тестування на основі завдань з різним ступенем складності в діяльності - стереотипні, діагностичні, евристичні. uk_UA
dc.description.abstract The paper presents a theoretical analysis of the problem of determining the competence and expertise , as well as problems of measurement methods competence of the expert . Competence is treated as a characteristic of a specialist , which includes knowledge, skills , ways of working , ability to solve specific tasks in accordance with the terms . Measurement system involves the use of pedagogical competency based on testing tasks with varying degrees of complexity in activity - stereotypical, diagnostic, heuristic . uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject компетентність фахівця uk_UA
dc.subject компетентность специалиста uk_UA
dc.subject professional competence uk_UA
dc.subject теорія сучасності uk_UA
dc.subject теория современности uk_UA
dc.subject modern theory uk_UA
dc.subject концепція компетентності uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject знания uk_UA
dc.subject knowledge uk_UA
dc.subject.classification 37.015.3:005.336.2 uk_UA
dc.title Аналіз проблеми вимірювання компетентності фахівця uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу