Проведене дослідження не вичерпує усієї глибини проблеми навчання молодших школярів розв’язування сюжетних задач. Подальша її розробка може бути здійснена в плані дослідження можливості введення алгебраїчного та геометричного методів розв’язання сюжетних задач в початковій школі та створення відповідних методик. На розв’язання даної проблеми можуть здійснити істотний вплив розробка більш загальних проблем – забезпечення наступності між початковою та середньою школою в плані формування умінь розв’язувати задачі, створення загальної методичної системи навчання розв’язування сюжетних задач в курсі математики, а далі й алгебри.
Проведенное исследование не исчерпывает всей глубины проблемы обучения младших школьников решению сюжетных задач. Дальнейшая ее разработка может быть осуществлена в плане исследования возможности введения алгебраического и геометрического методов решения сюжетных задач в начальной школе и создание соответствующих методик. На решение данной проблемы могут оказать существенное влияние разработка более общих проблем - обеспечение преемственности между начальной и средней школой в плане формирования умений решать задачи, создание общей методической системы обучения решения сюжетных задач в курсе математики, а затем и алгебры.
The study does not exhaust the entire depth of the problem of educating primary school children solving story problems. Further its development can be achieved in terms of exploring the possibility of introducing algebraic and geometric methods to solve problems scene in elementary school, and of relevant techniques. To solve this problem, can make a significant impact development of more general issues - ensuring continuity between primary and secondary schools in terms of the formation of skills to solve problems, create a common methodological training system for solving problems in the course of the plot mathematics, algebra and more.