Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Місце лекції-візуалізація при вивченні курсу методики навчання математики в умовах модульно-кредитної системи навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Грохольська, А. В.
dc.date.accessioned 2015-04-02T13:47:26Z
dc.date.available 2015-04-02T13:47:26Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Грохольська, А. В. Місце лекції-візуалізація при вивченні курсу методики навчання математики в умовах модульно-кредитної системи навчання / А. В. Грохольська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип. 3. – С. 41-51. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6670
dc.description.abstract Перебудова системи освіти та перехід на кредитно – модульну систему навчання створює нові умови і пред’являє нові вимоги до особистості викладача та діяльності студентів, підвищує рівень відповідальності останніх за систематичність та результативність навчання. Існуюча традиційна модель навчання, слабким місцем якої є пасивність тих, хто навчається при високій активності викладача, не відповідає новим умовам і вимогам. uk_UA
dc.description.abstract Перестройка системы образования и переход на кредитно - модульную систему обучения создает новые условия и предъявляет новые требования к личности преподавателя и деятельности студентов, повышает уровень ответственности последних за систематичность и результативность обучения. Существующая традиционная модель обучения, слабым местом которой является пассивность учащихся при высокой активности преподавателя, не соответствует новым условиям и требованиям. uk_UA
dc.description.abstract The restructuring of the education system and the transition to credit - modular learning creates new conditions and makes new demands on the individual teacher and student activities, increases its responsibility for the regularity and effectiveness of training. The existing traditional model of education, which is the weak point of the passivity of students with high activity the teacher does not meet the new conditions and requirements. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject образованее uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject кредитно – модульна система uk_UA
dc.subject кредитно - модульна система uk_UA
dc.subject credit - modular learning uk_UA
dc.title Місце лекції-візуалізація при вивченні курсу методики навчання математики в умовах модульно-кредитної системи навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics