В наш час інтенсивного зростання обсягу наукової інформації без оволодіння адекватними методами засвоєння знань з певної галузі досить важко вибрати оптимальний варіант серед альтернативних. Лише за умови постановки проблеми вибору на наукову основу можливе її раціональне розв’язання. Це вимагає від педагогічної науки пошуку методів активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі засвоєння знань.
В настоящее время интенсивного роста объема научной информации без овладения адекватными методами усвоения знаний в определенной области довольно трудно выбрать оптимальный вариант среди альтернативных. Только при условии постановки проблемы выбора на научную основу возможно ее рациональное решение. Это требует от педагогической науки поиска методов активизации познавательной деятельности учащихся в процессе усвоения знаний.
Nowadays intensive growth of scientific information without adequate mastery learning methods in a certain field quite difficult to choose the best option among alternative. Only if the choice of the problem on a scientific basis it is possible rational solution. This requires research on methods of teaching science cognitive activity during assimilation of knowledge.