У роботі визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування національних цінностей у студентів музичних спеціальностей у навчально-виховному процесі університету. Визначено компоненти (мотиваційно-особистісний, гносеологічний, практико-діяльнісний), окреслено критерії, показники та виявлено рівні (високий, середній і низький) сформованості національних цінностей у студентів музичних спеціальностей. Уточнено зміст (національне самоусвідомлення, національне мислення та національно-ціннісна діяльність) і напрями процесу формування національних цінностей у студентів музичних спеціальностей. Розкрито теоретичний і практичний аспекти та специфіку формування національних цінностей у студентів музичних спеціальностей у навчально-виховному процесі університету.
Justified pedagogical conditions of music students’ national values cultivation in the educational process of a university. Defined the components of formation of national values in students of music majors (motivational and personal, epistemological, practice and activity). Described criteria, indicators and found levels (high, medium and low) of the development of national values in students of music majors. Maintenance (national self-conscience, national thinking, national-valued activities) and directions of music students’ national values cultivation in the educational process of a university is specified. Analyzed theoretical and practical aspects and specifics of music students’ national values cultivation in the educational process of a university.