Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості формування мотивації досягнення майбутніх учителів (на матеріалі вивчення іноземної мови)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, Вікторія Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-02-25T18:16:38Z
dc.date.available 2015-02-25T18:16:38Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Тимошенко, Вікторія Миколаївна Психологічні особливості формування мотивації досягнення майбутніх учителів (на матеріалі вивчення іноземної мови) : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. М. Тимошенко ; наук. кер. Л. В. Долинська ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2001. - 21 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6498
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вивченню особливостей мотивації досягнення майбутніх вчителів у процесі вивчення іноземної мови. Розкрито роль мотиву досягнення в контексті загальної мотивації оволодіння іноземною мовою, її роль у становленні особистості майбутнього вчителя; виявлено психологічні особливості мотивації досягнення, її зв’язок з особистісними характеристиками: рівнем домагань, самооцінкою, особистісною тривожністю; визначено критерії діагностування рівнів її розвитку (співвідношення мотиву прагнення успіху і мотиву уникнення невдачі; висота і адекватність рівня домагань і самооцінки; рівень особистісної тривожності). Обгрунтовано психолого-педагогічні умови, створено та опробовано авторську систему роботи з формування мотивації досягнення в процесі вивчення іноземної мови. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation concerns the formation of achievement motivation in future teachers in the process of mastering foreign language. There has been exposed the role of achievement motive in the general motivation of mastering foreign language. There have been disclosed the psychological peculiarities of achievement motivation, its connection with the personality traits: level of aspiration, self-esteem, personal anxiety. There has been worked out and tested the system on formation of achievement motivation in the process of mastering foreign language. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящена проблеме формирования мотивации достижения будущих учителей в процессе изучения иностранного языка. На основе анализа и обобщения психологической литературы по проблемам овладения иностранным языком и профессиональной подготовки будущего учителя обоснована актуальность темы исследования и сформулированы основные концептуальные положения относительно формирования мотивации достижения будущих учителей. Мотивация достижения рассматривается как стремление к соревнованию с самим собой в достижении более высоких результатов, как общее стремление к улучшению во всех сферах деятельности, к переживанию успеха в любой значимой для личности деятельности и избеганию неудачи. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject мотивація досягнення uk_UA
dc.subject achievement motivation uk_UA
dc.subject мотивация достижения uk_UA
dc.subject мотиви оволодіння іноземною мовою uk_UA
dc.subject мотивы изучения иностранного языка uk_UA
dc.subject motives of mastering foreign language uk_UA
dc.subject рівень домагань uk_UA
dc.subject level of aspiration uk_UA
dc.subject уровень притязаний uk_UA
dc.subject цілепокладання uk_UA
dc.subject goal-setting uk_UA
dc.subject целеполагание uk_UA
dc.subject само-ефективність uk_UA
dc.subject self-esteem uk_UA
dc.subject само-эффективность uk_UA
dc.subject особистісна тривожність uk_UA
dc.subject personal anxiety uk_UA
dc.subject личностная тревожность uk_UA
dc.subject.classification 159.923.5 uk_UA
dc.title Психологічні особливості формування мотивації досягнення майбутніх учителів (на матеріалі вивчення іноземної мови) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу