Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Саморегуляція як чинник подолання негативних психічних станів у студентському віці.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гула, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2015-02-09T13:17:38Z
dc.date.available 2015-02-09T13:17:38Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Гула, Наталія Володимирівна. Саморегуляція як чинник подолання негативних психічних станів у студентському віці : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Гула ; наук. кер. С. О. Ставицька ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6442
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретико-експериментальне вивчення саморегуляції як чинника подолання негативних психічних станів у студентському віці. Проведено теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення зазначеної проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології, визначено поняття та зміст негативних психічних станів та їх взаємозв’язок із саморегуляцією у студентському віці. Експериментально досліджено динаміку психологічних проявів негативних психічних станів та рівнів саморегуляції у студентів під час навчання у ВНЗ. Експериментально досліджено і встановлено взаємозв’язки між рівнем і показниками саморегуляції (планування, моделювання, програмування, оцінка результатів, гнучкість, самостійність) та досліджуваними негативними психічними станами (тривожність, фрустрація, агресивність) у студентів. Обґрунтовано, розроблено та експериментально апробовано комплексну програму “Розвиток саморегуляції як чинника подолання негативних психічних станів у студентському віці”, доведено доцільність та дієвість її впровадження щодо відпрацювання навичок когнітивної, емоційно-вольової, поведінкової складових саморегуляції; усвідомлення особистісних якостей, розвитку прогностичних умінь, розширення уявлень про себе. Розроблено методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо подолання негативних психічних станів у студентському віці. uk_UA
dc.description.abstract In dissertation it is carried out teoretiko-experimental study of self-regulation as factor of overcoming of negative mental conditions in student age. The theoretical analysis of the scientific going is conducted near the study of the noted problem in foreign and domestic psychology, certainly concept and maintenance of negative mental conditions and their intercommunication with self-regulation in student age. Experimentally investigational dynamics of psychological displays of negative mental conditions and levels of self-regulation for students during studies in the INSTITUTE of higher. Experimentally investigational and intercommunications are set between a level and indexes of self-regulation (planning, design, programming, estimation of results, flexibility, independence) and probed negative mental conditions (anxiety, frustraciya, aggressiveness) for students. Grounded, it is developed and experimentally approved complex program “Development of self-regulation as factor of overcoming of negative mental conditions in student age”, expedience and effectiveness of its introduction is well-proven in relation to working off skills of kognitivnoy, emotionally volitional, povedinkovoy component self-regulation; awareness of personality qualities, development of prognostichnikh abilities, expansion of presentations. Methodical recommendations the teachers of INSTITUTE of higher are developed in relation to overcoming of negative mental conditions in student age. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject тривога uk_UA
dc.subject фрустрація uk_UA
dc.subject негативні психічні стани uk_UA
dc.subject негативні психічні стани uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.subject studies uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject alarm uk_UA
dc.subject frustraciya uk_UA
dc.subject negative mental conditions uk_UA
dc.subject self-regulation uk_UA
dc.subject.classification 159.923.2.- 057.87: 159.942.5 uk_UA
dc.title Саморегуляція як чинник подолання негативних психічних станів у студентському віці. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу