Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості розвитку впевненості у собі в юнацькому віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельничук, Сергій Костянтинович
dc.date.accessioned 2014-12-22T09:28:11Z
dc.date.available 2014-12-22T09:28:11Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Мельничук, Сергій Костянтинович. Психологічні особливості розвитку впевненості у собі в юнацькому віці : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. К. Мельничук ; наук. кер. В. У. Кузьменко ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6135
dc.description.abstract У дисертації досліджено особливості розвитку впевненості у собі в юнацькому віці. У праці виокремлено структурні компоненти впевненості в собі: когнітивний, мотиваційно-цільовий, емоційно-оцінний, поведінковий, кожен із яких характеризується певними критеріями. Обґрунтовано і визначено рівні розвитку (надмірний, високий, середній, низький) і профілі (гармонійний і дисгармонійний) впевненості у собі та особливості їх вияву в юнаків і дівчат. Установлено види впевненості в собі (самовпевнений, впевнений у собі, пізнавальний, мотиваційний, емоційний, демонстративний, когнітивно-мотиваційний, когнітивно-емоційний, когнітивно-поведінковий, мотиваційно-емоційний, мотиваційно-поведінковий, емоційно-поведінковий, інтуїтивний, немотивований, емоційно нестійкий, прихований, невпевнений) та з’ясовано вікові та ґендерні особливості їх розвитку в юнацькому віці. Обґрунтовано, розроблено, експериментально апробовано та доведено ефективність програми оптимізації впевненості у собі в юнацькому віці на основі процесу активізації її структурних компонентів засобами методів активного навчання. uk_UA
dc.description.abstract Thesis deals with the features of self-confidence in adolescence. The paper singles out the structural components of self-confidence: cognitive, motivational target, emotional and evaluative, behavioral, each of which is characterized by certain criteria. Proved and the levels of (excessive, high, medium, low) and profiles (harmonious and disharmonious) self-confidence, and especially their manifestation in boys and girls. Established types of self-confidence (self-confident, self-assured, cognitive, motivational, emotional, demonstrative, cognitive-motivational, cognitive-emotional, cognitive-behavioral, motivational, emotional, motivational and behavioral, emotional and behavioral, intuitive, unwarranted, emotionally unstable hidden, not sure) and clarified the characteristics of their development in adolescence. Proved, developed, tested and experimentally proved the effectiveness of the optimization program of self-confidence in youth through the process of activation and structural components of active learning methods. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject впевненість у собі uk_UA
dc.subject юнацький вік uk_UA
dc.subject мотиваційно-цільовий компонент uk_UA
dc.subject когнітивний компонент uk_UA
dc.subject поведінковий компонент uk_UA
dc.subject емоційно-оцінний компонент uk_UA
dc.subject гармонійний і дисгармонійний профілі впевненості у собі uk_UA
dc.subject програма оптимізації uk_UA
dc.subject confidence uk_UA
dc.subject adolescence uk_UA
dc.subject motivational target component uk_UA
dc.subject cognitive component uk_UA
dc.subject behavioral component uk_UA
dc.subject emotional and evaluative component uk_UA
dc.subject harmonious and disharmonious profiles of self-confidence uk_UA
dc.subject program optimization uk_UA
dc.subject.classification 37.015.3:159.922.84 uk_UA
dc.title Психологічні особливості розвитку впевненості у собі в юнацькому віці uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу