ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чубур, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2014-12-17T13:14:45Z | |
dc.date.available | 2014-12-17T13:14:45Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Чубур, Наталія Володимирівна. Методичні засади особистісно-орієнтованого навчання старшокласників на уроках історії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Чубур ; наук. кер. А. А. Булда ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 18 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6114 | |
dc.description.abstract | Дослідження присвячене методичним засадам особистісно-орієнтованого навчання старшокласників на уроках історії. Розроблено та експериментально апробовано на уроках всесвітньої історії в 9–11 класах систему особистісно-орієнтованого навчання, де фронтальна, групова, парна та індивідуальна форми роботи застосовуються послідовно. У дослідженні аналізуються нормативно-правові документи з освіти, навчально-методичний комплекс. Підсумки експерименту дозволяють констатувати стабільний позитивний ефект від використання системи особистісно-орієнтованого навчання на уроках. Основні результати дослідження впроваджені в середніх загальноосвітніх навчальних закладах України при викладанні історії у 9 – 11 класах. | uk_UA |
dc.description.abstract | The research is devoted to the methodological explanation of the person-oriented teaching during the lessons of History in 9–11th forms. On this lessons difference forms of work of pupils (frontal, group, pair and individual) are accomplished consecutively. Normative-legal educational documents, educational-methodological complex in the research are analyzed. The results of the experiment are established the stable, positive effect from the application of person-oriented teaching during classes. The main results of the research in Ukrainian secondary establishments are inculcated. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | система особистісно-орієнтованого навчання | uk_UA |
dc.subject | диференційоване навчання | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальні вміння | uk_UA |
dc.subject | пізнавальні можливості | uk_UA |
dc.subject | person-oriented teaching system | uk_UA |
dc.subject | differentiated teaching | uk_UA |
dc.subject | individualization of teaching | uk_UA |
dc.subject | intellectual skills | uk_UA |
dc.subject | cognitive possibilities | uk_UA |
dc.subject.classification | 373.5.016:93:371.015 | uk_UA |
dc.title | Методичні засади особистісно-орієнтованого навчання старшокласників на уроках історії | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |