Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання пізнавальних задач з органічної хімії у професійно-педагогічній підготовці студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Решнова, Світлана Федорівна
dc.date.accessioned 2014-12-15T13:34:32Z
dc.date.available 2014-12-15T13:34:32Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Решнова, Світлана Федорівна. Методика використання пізнавальних задач з органічної хімії у професійно-педагогічній підготовці студентів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. Ф. Решнова ; наук. кер. О. Г. Ярошенко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 21 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6090
dc.description.abstract У дисертації розкрито проблеми професійно-педагогічної спрямованості навчання майбутніх учителів органічної хімії. Створено систему пізнавальних задач з органічної хімії як засобу професійно-педагогічної підготовки вчителя хімії. Складовими моделі професійно-педагогічної підготовки вчителя хімії є 19 змістовий блок (система пізнавальних задач з органічної хімії), технологічний блок (методика використання пізнавальних задач в умовах модульно-рейтингової технології навчання), процесуальний блок (професійно-педагогічна спрямованість розв’язування студентами пізнавальних задач з методичним компонентом на практичних заняттях). Експериментально доведено, що використання пізнавальних задач з органічної хімії сприяє професійно-педагогічній підготовці студентів. uk_UA
dc.description.abstract The problem of professional pedagogical training of future Organic Chemistry students are enlightened in the dissertation. The system of cognitive problems in organic Chemistry usage as means of professional pedagogical teachers training is created. The compound parts of the model are contensive block (the system of cognitive problems in Organic Chemistry), technological block (the methods of cognitive problems usage in the conditions of module rating training technology), processual block (professional pedagogical direction in students solving of cognitive problems with methodical component on practical lessons). It is experimentally proved that the using of cognitive tasks in Organic Chemistry assists the professional pedagogical students training. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject пізнавальні задачі uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.subject професійно-педагогічна підготовка uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject практичне заняття uk_UA
dc.subject органічна хімія uk_UA
dc.subject cognitive problems uk_UA
dc.subject methodic uk_UA
dc.subject professional pedagogical training uk_UA
dc.subject independent work uk_UA
dc.subject practical lesson uk_UA
dc.subject Organic Chemistry uk_UA
dc.subject.classification 378. 147: 547 uk_UA
dc.title Методика використання пізнавальних задач з органічної хімії у професійно-педагогічній підготовці студентів uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу