У дисертації розкрито проблеми професійно-педагогічної спрямованості навчання майбутніх учителів органічної хімії. Створено систему пізнавальних задач з органічної хімії як засобу професійно-педагогічної підготовки вчителя хімії. Складовими моделі професійно-педагогічної підготовки вчителя хімії є
19
змістовий блок (система пізнавальних задач з органічної хімії), технологічний блок (методика використання пізнавальних задач в умовах модульно-рейтингової технології навчання), процесуальний блок (професійно-педагогічна спрямованість розв’язування студентами пізнавальних задач з методичним компонентом на практичних заняттях).
Експериментально доведено, що використання пізнавальних задач з органічної хімії сприяє професійно-педагогічній підготовці студентів.
The problem of professional pedagogical training of future Organic Chemistry students are enlightened in the dissertation. The system of cognitive problems in organic Chemistry usage as means of professional pedagogical teachers training is created. The compound parts of the model are contensive block (the system of cognitive problems in Organic Chemistry), technological block (the methods of cognitive problems usage in the conditions of module rating training technology), processual block (professional pedagogical direction in students solving of cognitive problems with methodical component on practical lessons).
It is experimentally proved that the using of cognitive tasks in Organic Chemistry assists the professional pedagogical students training.