У дисертації запропоновано науково обґрунтовану модель методичної системи формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики через актуалізацію евристичних ситуацій, в основі яких лежить евристична задача.
Виявлено евристичні прийоми, методи та форми, що сприяють формуванню евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики. Встановлено психолого-педагогічні передумови формування евристичної діяльності учнів відповідного віку. Досліджено можливості застосування традиційних і сучасних засобів навчання в методиці організації та управління евристичною діяльністю учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики.
This dissertation suggests scientifically grounded model of system that forms methods op pupils’ heuristic activity in groups with profound study of mathematics at lesson of geometry by means of actualization of heuristic situations, which have in their basis tasks.
Heuristic methods and forms that favor the formation of pupils’ heuristic activity at geometry lessons were revealed. Psychological and pedagogical premises of formation pupils’ heuristic activity of appropriate age were found. Possibilities of application of organization and management of pupils’ heuristic activity in groups with profound study of mathematics at geometry lessons were investigated.