Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретико-методичні основи використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів основної школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Тарасенкова, Ніна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2014-11-24T09:45:22Z
dc.date.available 2014-11-24T09:45:22Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Теоретико-методичні основи використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів основної школи : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / Н. А. Тарасенкова ; наук. кер. З. І. Слєпкань ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 39 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6021
dc.description.abstract У дисертації подано теоретико-методологічні й методичні основи використання знаково-символьних засобів у навчанні математики в школі. Визначено понятійно-методологічний апарат, розкрита діалектика зв’язків логічного і візуального в процесі опанування учнями шкільного курсу математики, виявлені зміст і функції семіотичного компонента математичної підготовки школярів підліткового віку. Теоретично розроблена й експериментально обґрунтована концепція ком-плексного, системного й діяльнісного підходів до використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів 5–9 класів, побудована модель відповідної методичної системи. Розроблено наукові основи організації пропедевтики й опосередкованого формування в школярів знань, навичок і вмінь при вивченні курсу математики в основній школі. uk_UA
dc.description.abstract The using of the theoretic-methodological and methodical principles of the signsymbolic means in teaching mathematics at school are presented in the dissertation. The conceptually-methodological appаratus system is defined, the dialectics of the logical and visual connections in the process of mastering by the students of the mathematics school course is opened, the contents and functions of the semiotic component of the school teenagers training in mathematics are revealed. The conception of the complex, systematic and functioning approach to using of the sing-symbolic means in the teaching mathematics of the 5th-9th forms students is theoretically worked out and experimentally proved and well grounded, the methodic system model is constructed. The scientific principles of the propedeutics organizing and indirect forming of students’ knowledge, skills and habits during the mathematics course studying at the basic school are worked out. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject знаково-символьні засоби uk_UA
dc.subject навчання математики uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject семіотика uk_UA
dc.subject семі-озис uk_UA
dc.subject логічне й візуальне мислення uk_UA
dc.subject методична система uk_UA
dc.subject sign-symbolic means uk_UA
dc.subject mathematics teaching uk_UA
dc.subject teenagers uk_UA
dc.subject semiotics uk_UA
dc.subject semiozis uk_UA
dc.subject logical and visual thinking uk_UA
dc.subject methodic system uk_UA
dc.subject.classification 372.851 uk_UA
dc.title Теоретико-методичні основи використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів основної школи uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics