Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методична система вивчення будови і властивостей речовини в курсі фізики основної школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Терещук, Сергій Іванович
dc.date.accessioned 2014-11-24T09:26:16Z
dc.date.available 2014-11-24T09:26:16Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Терещук, Сергій Іванович. Методична система вивчення будови і властивостей речовини в курсі фізики основної школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Терещук ; наук. кер. О. І. Бугайов ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6019
dc.description.abstract Дисертація присвячена питанням методики вивчення будови речовини у курсі фізики 7-8 класів. В роботі обґрунтовано варіанти методичної системи вивчення будови речовини у 7-8 класах та методика їх використання в навчальному процесі. Виявлено психолого-педагогічні умови послідовного і ефективного вивчення відомостей про атоми і молекули та їх застосування учнями під час вивчення теплових явищ. Основні положення дисертації висвітлено у 12 друкованих працях. Пропоновані методичні рекомендації та посібники сприяють підвищенню ефективності засвоєння учнями 7-8 класів навчального матеріалу про будову та властивості речовини. Результати дослідження впроваджені у процес навчання фізики учнів основної школи (7-8 класи). Розроблена методична система може бути використана під час навчання студентів педагогічних спеціальностей, методистами, вчителями в середній школі. uk_UA
dc.description.abstract The dissertations devote the questions methodology of learning building of substance in the course of Physics (7-8 forms). In the works lays the theoretical ground-work variants methodological system of teaching building of substance in the 7-8 forms and methodological using their in the process of studying. Displayed psychology pedagogical prerequisites for efficiency and productivity of teaching about information of atoms and molecules and using their by pupils when they learning heat phenomenon’s. The main promises in the dissertation proved in the 12 printed works. Analyzed methodological recommendation and books white find for rising efficiency adopting of the pupils 7-8 forms in the process of steadying Physics. The results of the research were introduced into the process of teaching Physics in comprehensive secondary school (7-8 forms). Elaborated methodological system can be using by studying for students of pedagogical speciality, specialist in educational methods and for teachers at the secondary school. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject будова речовини uk_UA
dc.subject властивості речовини uk_UA
dc.subject формування понять uk_UA
dc.subject молекула uk_UA
dc.subject атом uk_UA
dc.subject міжпредметні зв’язки фізики і хімії uk_UA
dc.subject рівневі задачі uk_UA
dc.subject building of substance uk_UA
dc.subject rabble of substance uk_UA
dc.subject formed notions uk_UA
dc.subject molecules uk_UA
dc.subject atoms uk_UA
dc.subject system creativity uk_UA
dc.subject.classification 372 02 uk_UA
dc.title Методична система вивчення будови і властивостей речовини в курсі фізики основної школи uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics