Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Пропедевтика природничих знань учнів 5-го класу загальноосвітньої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васютіна, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2014-11-20T14:23:01Z
dc.date.available 2014-11-20T14:23:01Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Васютіна, Тетяна Миколаївна. Пропедевтика природничих знань учнів 5-го класу загальноосвітньої школи : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. М. Васютіна ; [наук. кер. Н. Ю. Матяш] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6002
dc.description.abstract The dissertation is deals with the problem of the prepatory natural knowledge of 5-form pupils in the history of foundation and development of the secondary school of Ukraine. In the reseach the conception of the “prepatory natural knowledge” is considered as educational course, during studeing which the elements of knowledge in physics, astronomy, geographic, biology and chemistry are formed, which create the basis for more deep studeing of it in oudinary and senion school. In the work the historical development of the course “Natural science” in the system of biological education in the Ukraine of the XX century been characterized, the content of the modern programs natural science for the 5th forms has been analyzed, and it was compared to the progects of the State standarts of the natural disciplines. The ways of increasing of the mastering level of the prepatory natural knowledge of 5-form pupils, through the connecting of text-book’s and working copy-book’s materials on the printing ground were proposed and experimentary checked. The Pedagogical effectiveness of the proposed methodics was checked according to the general levels and appraise criterious of the educational acluivenments of 5-form pupils on “Natural science”, and 4 levels of mastering the prepatory natural knowledge made on their basis. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі пропедевтики природничих знань в учнів 5-го класу в процесі становлення та розвитку загальноосвітньої школи України. У дослідженні поняття “пропедевтика природничих знань” розглядається як навчальний курс, в ході вивчення якого в учнів формуються елементи знань з фізики, астрономії, географії, біології та хімії, що створюють основу для більш глибокого їх вивчення в основній і старшій школі. В роботі схарактеризовано історичний розвиток курсу “Природознавство” в системі біологічної освіти в Україні ХХ ст., проаналізовано зміст сучасних програм з природознавства для 5-го класу і зіставлено його з проектами Державних стандартів природничих дисциплін. Запропоновано та експериментально перевірено шляхи підвищення рівнів навчальних досягнень учнів 5-х класів з курсу “Природознавство” через поєднання матеріалів підручника та робочого зошита на друкованій основі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject пропедевтика uk_UA
dc.subject пропедевтичні природничі знання uk_UA
dc.subject періоди розвитку курсу “Природознавство” uk_UA
dc.subject засоби реалізації змісту курсу “Природознавство” uk_UA
dc.subject рівні навчальних досягнень учнів 5-го класу з курсу “Природознавство” uk_UA
dc.subject the prepatory natural course uk_UA
dc.subject the prepatory natural knowledge uk_UA
dc.subject the periods of development of the course “Natural science” uk_UA
dc.subject mastering of realizing of the countent of the course “Natural science” uk_UA
dc.subject levels of evaluation of the 5-form pupils of the course “Natural science” uk_UA
dc.subject.classification 372. 857 uk_UA
dc.title Пропедевтика природничих знань учнів 5-го класу загальноосвітньої школи uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу